صفحات

۱۳۹۱ آبان ۱۳, شنبه

سپاه صحابه ایران عملیات جمعه شب زاهدان را به عهده گرفت




 قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ (سوره توبة آيه 14)
ترجمه : ‏
‏( اي مؤمنان ! ) با آن كافران بجنگيد تا خدا آنان را با دست شما عذاب كند و خوارشان دارد و شما را بر ايشان پيروز گرداند و ( با فتح و پيروزي مؤمنان بر كافران ) سينه‌هاي اهل ايمان را شفا بخشد ( و بر دلهاي زخمي ايشان مرهم نهد و درد ديرينه اذيّت و آزار كفّار را از درون آنان بزدايد) ‏
بدینوسیله به اطلاع عموم  مردم ستمدیده ی ایران میرسانیم در تاریخ  12/8/1391ساعت 9 شب  مبارزین سپاه صحابه ایران  در شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان طی عملیاتی  بر پایگاه بسیج ابوالفضل با هدف قرار دادن مزدوران سپاه چندین تن از آنان  را به هلاکت رساندند.
این عملیات مجاهدین انتقام مردم مظلومی است که  رژیم سفاک ولایت فقیه آنانرا مظلومانه بدون هیچ جرم یا تفهیم اتهام،  به دار می آویزد.
سپاه صحابه ایران به رژیم و مزدورانش هشدار میدهد که بیش از این دستشان را با خون  ملت مظلوم آغشته نکنند تا مجاهدین مجبور به مقابله به مثل نشوند. رژیم باید منتظر چنین عکس العملی باشد چراکه مردم ما را مظلومانه شهید میکند و مبارزین خاموش نخواهند ماند و برای انتقام برادران و خواهرانشان از هر راه ممکن وارد عمل خواهند شد و جنایات رژیم را بی پاسخ نمی گذارند.
سازمان مبارزین سپاه صحابه ایران شاخه بلوچستان
www.ssiran.wordpress.com
ssiran2000@gmail.com    

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر