صفحات

۱۳۹۱ آبان ۱۳, شنبه

سازمان جیش العدل عملیات بمب گذاری سراوان و به هلاکت رسیدن دو تن از مزدوران رژیم در شهرستان سرباز را نیز به عهده گرفت

اطلاعیه سازمان جیش العدل، انفجار بمب در سراوان


به نام عدل
سازمان جیش العدل از تمامی مردم ایران و کاربران عزیز برای تاخیر در خبر رسانی به موقع پوزش می طلبد زیرا این تاخیر به علت عدم دسترسی ما به دنیای مجازی می باشد. بنابراین سازمان جیش العدل اعلام می دارد که گردان شهید مولانا عبدالملک(رح) در دو هفته قبل در شهرستان سراوان یک مامور وزارت اطلاعات را با پرتاب یک بمب دستی به طرف ماشینش مورد حمله قرار دادند در نتیجه آن جنایتکار به شدت زخمی شد و طبق آخرین گزارش ها حال وی بسیار وخیم اعلام شده است.
 وهمچنین در تاریخ 5/آبان/1391 در منطقه سرباز در یک کمین موفق شدند دوتن از مزدوران رژیم ستمخمینی را به نام های مسعود یوسف خانی و علی گوهری فر را به هلاکت برسانند.
 و دیشب 12/آبان/1391 در عملیاتی دیگر فرماندار شهرستان سراوان را در یک بمب گذاری مورد هدف قرار دادند. اما متاسفانه انفجار قبل از فرا رسیدن ماشین حامل این جنایتکار صورت گرفت.
 سازمان جیش العدل به مامورین و کاسه لیسان ذوب شده در ولایت هشدار می دهد که از ظلم و ستم علیه مردم مظلوم و بی دفاع دست بردارند و رژیم ظالم خامنه ای را در جنایت و کشتار همراهی نکنند در غیر این صورت هدف حملات نظامی فرزندان عدالت قرار خواهند گرفت و آنگاه نجاتی در کار نیست و جز هلاکت و تباهی و بربادی دنیا و آخرت چیزی نصیبشان نخواهد شد.
به امید پیروزی عدل بر ظلم و ستم
 جیش العدل
ارتش عدل
 Army of Justice

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر